Hemma igen.

Helu !
Efter det att vi hade haft narionella provet idag så fick jag åka hem igen. Mår fortfarande skit dåligt och hostar och så, inget blir bättre. Så nu sitter jag hemma och ska in i duschen och se omd et kan bli bättre. Och nationella gick väl inte så bra så jag säger bara "Hej IG" Nej, men det var inte dirkt svårt så, men jag hade glömt allt som avr med, så därför blir det nog inte så bra resultat. Men hoppas på att få bli godkänd i hela ämnet till slutet sen. Men aja, ni får en bild på dagens kläder bara för det:
Idag lockade jag mitt hår lite längst ner i topparna, vad tyckte ni om det ? :)

Linne: Carlings
Byxor: H&M tror jag
Vitt linne: New Yoker
Skor: H&M
Jag älskar mammas misskisse också ♥

Nej, men nu ska jag in i duschen, sen krypa ner under täcket, Byebye :)
Vet att jag kanske inte ser sjuk ut på bilderna, men jag är sjuk, jag gär allt för att inte alla ska se att jag är sjuk i skolan, så massa smink och fixa håret och kläder, så ser jag inte lika sjukt ut sen !

Kommentarer
Postat av: Andrea

söööt :) kram <3

2012-03-14 @ 17:10:22
URL: http://andreaannas.blogg.se/
Postat av: Lisa<3

HejHej:)<3 fin blogg. och du e aas fiiiiiiiiin<3 kolla gärna in min bloggis tack<3

2012-03-14 @ 17:43:32
URL: http://LivetSomLisa.bloggplatsen.se
Postat av: Liza

Jag älskar din hårfärg!!! ;)

2012-03-14 @ 17:51:50
URL: http://lizasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0