Knas !

Helu :)
Jag vet att jag inte har bloggat idag, men har inte varit hemma förens nu. Först blev det att åka en sväng till mormor med mamma och sen blev det massa knas ute med Frida, tror vi åkte runt hela komunen :) Men galet awesome var det :D Sen när jag kom hem därifrån åt jag, sen gick till hästarna och så nu sitter jag här och kunde blogga ! Men annars har det inte hänt något roligt alls ! Ska börja plugga på hemkunskapen och äta bullar. Funderar även på vad jag ska tatuera eftersom pappa snart är tillåter att jag får det, mamma är redan med på det :D Funderar på 4 fjärilar och sen skriva "Awesome" på armen, eller aa där över handen precis :) Har inte hller hunnit ta några bilder idag, men ni får massa i morgon istället :) För nu ska jag in i duschen och sen vänta på att Wallander ska börja så jag får se det :D
Men hejdå :D

Kommentarer
Postat av: michelle

oj, vilken fin blogg du har! Fin design och ALLT! :D

2012-03-04 @ 17:59:34
URL: http://slalommicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0