Pluggeliplugg !

Shosho :)
Har som ni märkt inte bloggat så mycket idag, men jag har haft fullt upp med att plugga på fysiken och äte glass. Vi har ju som sagt nationella prov i fysik i morgon, och jag är taggad till tusen ! Nej men, "Hej IG" typ så känner jag nu, så måste plugga asa mega mycket nu innan jag somnar. Har ju som sagt fortfarande masa hosta men jag tvingade mig själv till skolan, och jag överlevde utan att hosta mig till döds. Men annars var skolan helt okej, och fick reda på de nationella proven i svenska och jag fick i alla fall godkännt på dom båda två. Nej, men annars hände det inte så mycket alls. Har kommit på att det aldrig händer något i skolan ju. Men i alla fall. Nu SKA jag logga ut från Facebook, åh jag hatar att facebook tar upp all min pluggtid, för man blir ju helt fast !
Så nu tar jag min fysikbok och mina hörlurar och sätter mig till rätta i sängen och börjar plugga, för jag ska fan inte misslyckas på detta prov jag ska få minst godkänt (a

Så hejdå, skriver mer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilke söt katt! Tihihi, jag älskar katter xD

2012-03-16 @ 17:29:25
URL: http://sweetfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0