Hemma I Sverige Igen :D

Shosho hoppas ni har haft det bra, för de ha jag :D
Tänkte nu berätta om min resa då, och jag ska lägga ut all bilder, även förjävliga dom ser ut ;D
Dag 1: När vi kom dit så gjorde vi ju inte så mkt,  vi kom ju dit vid 9, så vi gick mest runt och kollade på hotellet och vid havet. Här komemr i alla fall några bilder vi tog på flyget och när vi landade.
Här är det som jag åt på flyget ner.
Här är de mma drack. (sa ju att alla bilder skulle upp)
Även bild på när jag drickar xD
Detta godia blev jag beroende av redan första dagen, sammanlagt under veckan blev det 17 choklad ägg (aa
Dag 2:  Jag mådde as dåligt men mamma tvingade mej ner till poolen för att sola och så fick det då bli. Det var ungefär allt vi gjorde, sen gick vi ut i dom små affärerna tunt hotellet och kollade och gick ner till havet igen. Snacka om att jag blev glad när jag såg att det fanns Hello Kitty saker i varje affär :D Dock köpte jag inget mer än en penna och ett armband med Hello Kitty. Sen åt vi av dem "extremt goda" maten. Ne men den va väl okej. Åt pommes och krotonger i 7 dagar så är liiite trött på det nu. Menmen, de va gott ju :)
Såhär såg våran utsikt ut när jag vaknade på morronen :) Älskar våran underbara utsikt, man såg allt ju :)
Och såhär såg den ut på dagen :)
Åhh kommer ihåg att jag va med i "Super Kids" när vi var där förra gången så jag va bara tvungen att ta en bild på skylten (aa
Bara för jag saknade Mathilda så (aa
Dag 3: Vi åkte på en tur med buss till shoppingstället "Atlantico" :D Trodde dock att allt skulle vara jätte dyrt med de va as billigt :) Typ 1 tröja och 1 byxor för 300 :- 2 tröjor 200 :- alla smycken 20 :-. De vill säha att det kah köpte med mej 3 tröjor, 3 byxor och massa smycken och tofflor :) Dock har jag inte bild på all men några kanske (a
Lova att inte mobba bilderna ? (a
Tröja: Ardene cirka 100 :-
Byxor: Charol cirka 150 :-
Armband: Ardene 20 :-
Örhänge: Ardene 20 :-
Tröja: Ardene cirka 100 :-
Byxor: Modas Kenia Cirka 150 :-
Väska: Ardene cirka 75 :-
Tröja och byxor: Ardene 300 :-
Väaska: Ardene cirka 75 :-
Halsband: Ardene 20 :-
Man kan då säga att jag älskade affären Ardene :)
Såhär såg detut när jag hade shoppat färdigt (a
Även mamma ville vara med på en bild (a
Inte lika alls :p
Jag bara älskade Bamse och hans vänner (aa
Hittade Hello kitty "ost/majs blommor" och "Buffalo Junior" energi dryck som vart underbart god :D
Dag 4: Det böjade med att det inte alls vart fint väder så vi gick och kollade lite runt hotellet och det andra hotellet som fanns där. Men ju längre in på degen vi kom, desto varmare och finare väder blev det. Så det blev sola vid poolen igen. Jag måste säga att jag blev ganska förvånad när det helt plötsligt fanns en barnvagn i pollen, med en unge i :o Men som tur var kom det en stor oh stark kille och hjälpt familjen upp med ungen och vagnen :)
Ja, sen hände de väl inte så mkr mer den dagen, men på kväll var jag bara tvungen att kolla när alla barneen i Bamse klubben och Cuper Kids skulle uppträda :)
Här ser ni hur "fint" väder det var i början på dagen.
Tröjan hittade jag i en gullig affär i närheten av hotellet :)
Dag 5: Solade hela dagen vid poolen och gjorde inte så mkt mer :)
Dock va jag sjukt trött så jag somnade (aa Dom man ser i bakgrunden vart sjukt irriterande men hade underbart söta ungar :o
DAg 6: Solade och badade i både havet och i poolen, dock as kallt i poolen (aa Men de va as vartm i havet och vågor som va 1 meter höga :)
Kallt (aa
Dag 7: Soalde och badade i poolen och havet igen, fast denna gång var det varmt på båda ställenena :D
Tycker hur synd som helst om den lilla flickan som fick en våg över sig och hamnade bland stenarna och när hennes pappas kompis skulle hämta henne (hennes mamma och pappa var inte där) så självklart skulle han trilla över henne under vattnet när det kom en våg. Men båda klarade sig, dom var mest orolig över hans Iphone som han hade med sig.
Men de va i alla fall as varmt :)
Här ser man inte dom stora vågorna men dom små :)
Såhär såg jag ut när vi skulle på "Eurovision top six". Reseledarna sjöng 6 olika låtar som har vunnit melodifestivalen. Otrolig bra sjöng dom med :)
Dag 8: vi gick upp vid 5 :o för att hinna med att fixa allt innan vi tog bussen till flygplatsen :D
Och fy vad den va en jobbig med rolig flygresa, mamma och jag satt med en tjej som vi då inte kännde, men hon va lite små rolg. För när vi var på väg att landa så svajade hela planet åt sidorna och hoppade upp och ner, alla skrek att de va läskigt men de va skit kul (om man tittade ut genom fönstret och höll för öronen) xD Men sen säger mamma "Jag tyckte vi såg IKEA"
Då säger tjeje "Och jag tyckte vi såg Ölsnadbron" xD
Hahah piloten fick typ köra konstigt för de blåste as mkt ;)
Såhär gulligt var det i början :)
De va väl typ allt jag hade att berätta, men här komme rlite överblivana bilder som jag inte orkar skriva om, så det bara kommer :D
Lite stolt att jag har träffat Bamse ;) Inte förens efter upptäckte jag att de va en snygg kille på typ 18 år där i :$ (aaa
Detta åt jag varje dag till frukost (a
Ne men nu orkar jag inte mer, kommer nog fler bilder så småning om :)
För nu ska mamma färga håret på mej, sen vill jag sova (aa
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

har saknat dig som fan ! <3

2011-12-04 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0