Knäck !

Shosho :)
Har precis blivit färdig med mina knäck som jag bakade nyss och för första gången tror jag att jag lyckades ? Hoppas kan man ju alltid göra :)
Erkänn att dom blev lite fina ? (a
Men annars har det väl varit en helt okej dag med skola och sen blev det att gå till Leffe och Dessa sen hem och nu hamnade jag framför datan med en liten kanin brevid mej och katten vid fötterna. Och nu hade jag tänkt att kanske se på en film ? Men vilken ?
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så ni får några ful bilder på mej som jag tog för en liten stund sen (a
Känner att jag aldrig blir bra på bild D;
Hahaha x)
Jag kan aldrig vara normal på bilder, men bjuder på dessa underbart "fina" bilder ;)
Tänkte köra en sanning om mej om dagen så här komemr första "Jag hatar verkligen att vara med på foton, varav därför jag gör "finfina" miner på varje kort jag är med på."
Hahah det var de bästa jag kunde komma på för denna dagen.
Men nu känner jag att jag verkligen måste se en film.
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Emma

gott, ge gärna mig några haha ^^

2011-12-19 @ 20:29:03
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0