Folkrace!

Shosho!
Har inte bloggat alls idag för jag har varit på folkrace hela dagen och varit i kiosken och lite så. Jag hade tänk att mobilblogga men det fanns ju ingen täckning där.

Foto: louisaannaloveyou.blogg.se
Tss, upptäckte nyss att det var min pappa som står med flaggan där :)
Där alla människor står har jag stått ungefär halva dagen. I målet med ala fina flaggor!
Nej men, jag ska typ ta en folkracekurs och licens för efter det får jag med börja köra. Kommer bli massa awesome. Dock vet jag inte om jag vågar köra bilen :$ Men det ska nog gå och ordna. Så ja det har väl inte hänt så mycket idag. Men ska till mina hästisar nu och sen äta pizza :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Liza

Foto:google? ursäkta men liksom om man går in på fotot så står det från vilken sida det kommer ifrån också!

2012-04-21 @ 17:30:43
URL: http://louisaannaloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0