Bilder från min julafton!

Hej vänner!
Har även glömt att lägga upp bilder ifrån min julafton så gör det nu då! :3
Fin kusin Tim!
Fin kusin Felix!
FIn morbror!
Liten fin kusin Wille!
Min fina kusin Bea och min nya kusin Adam som var 12 dagar, så söta!
Åh, Adam är så söt måste jag bara säga! :3
Moncef och Adam! 
Mamma och moster Åsa var normala en dag som den!
Leila och Adam! :3
VI tände jätte fina eldar framåt kvällen, det var fint :3
Gun och Billy var med när vi kom hem till oss :3
Storebror Billy :3
Hehe, Mammi! 
Pappi!
Farmor :3
Mamma fick sötaste nössan av mig i julklapp med! :3
Mina julklappar!
Bland annat en dvd spelar, kamerastativ, en ram, filmer, tröja, massa body lotion, tavlor, inte äkta one piece, Green Das nya cd skiva, strumpor, lakan, påslakan, armband, örhängen, mobil skal, 100 kronor, sak till kameran som gör att blixten inte är så stark och godis. 
Det var väl i princip allt, hade inte önskat mig något peciellt, så istället för att få något dyrt fick jag flera billiga saker istället, helt awesome och jag är sjukt nöjd med allt jag fick!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0