Dagens mys outfit!

Hej!
Idag ville jag ha sovmorgon till halv 7 och det resulterade i att jag inte orkar fixa mitt hår och får återigen dra på mig en mössa.. 
Tröja: H&M // Byxor: H&M // Mössa: Cubus // Halsduk: Ullared
Mössa är skönt :3
Hehe!
 
Men idag är det skola dom vanligt till 11, sen ska jag in till stan igen och fixa en julklapp till mamma från pappa. Sen ska jag hem och åka till någon ortoped med mitt knä. Sen ska jag hem och se film och bara ta det himla massa lugnt och längta till julafton en himla massa! 
Sen i morgon är det Lucia och då ska mamma och jag till kyrkan och kolla, sen på fredag är det begravning för Tommy så jag ska inte till skolan, sen kommer Melinda hit och sover över natten, sen på lördag ska jag på julbord med alla som varit funktionärer på rally och folkrace, känns knasigt.. Men kanske gott, får hoppas på det! 
 
Men nu ska jag snart åka till bussen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0