Frågor om mitt år!

 


Hur har dit åt 2012 varit?
Skrattat och haft det sjukt kul! Dock tycker jag att jag ahr gjort för lite saker och även en del saker som jag ångrar nu, men för det mesta sjukt kul! 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Gjort mer saker, tagit vara på de stunder jag haft med fina vännerna. 
 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat och varit för lat för att göra något egentligen!

Vem har du umgåts med mest? 
Amanda, Melinda typ! 

Bästa minnet från 2012? 
Oj, jag måste nog säga Polenresan! Den var så sjukt awesome att det inte går att beskriva! Och att jag började gymnasiet och bytte linje till Bild och Form, bästa jag har gjort på länge! Och att tatuera mig!

Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? 
Jag vill göra mer saker, alltså mer umgänge med mina vänner!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Att min kusin Tommy dog.. 

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? 
Mest hemmakvällar eftersom jag gillar det. Fester är inget för mig, tror det var en fest bara! Kaos fest dock ^^ Men annars har jag ju varit ute med knas vänner också ^^

Vem/Vilka saknade du? 
En hel del massa människor! Bland annat Tommy då, sen Ida, Amanda, Noa, Jonas, Mattias. Fick träffa dom i somras, helt klart underbart! 
 

Största misstaget? 
Oj, nemen det kan jag inte berätta här. 
 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
Jo, det tror jag verkligen! Eller jag vet att det kommer det, har så mycket in planerat! 

Vad gjorde dig riktigt glad i år? 
Massa saker, alla underbara stunder med Amanda, Polen resan, byta klass, alla människor i min klass, det gör mig himla glad!

Har du några löften inför år 2013? 
Att spara pengar bättre, inte äta godis, göra mer saker än förra året och tusen till typ. 
 
Har du haft ett förhållande under 2012? 
Nej.. 

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Januari - Juni typ mina skate tråjot och stora kläder Juni - nu massa linnen och stickad tröjor. 

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Sommaren då Amanda och jag har så mycket inplanerat och Melinda och jag har en hel del med! 

En låt som påmminer dig om 2012
"Whistle" för den påminner mig om 9:b.. 

Det bästa du har åstadkommit i år?: 
Mitt självförtroende har blivit massa bättre tack vare alla bloggläsare, mina fina vänner och nya klassen! 
 

Vad hoppas du inträffar 2013: 
Åh, en himla massa saker. Orkar inte skriva det nu!
Va i Polen och Tyskland med mina sjukt söta vänner! 
Va på Lisseberg med familjen. 
Hade massa sne lugg och målade hela dagarna :3
Började åka skateboard och även slutade igen, men ska börja åka till våren igen :3
Köpte keps och spenderade massa tid med små ungarna.  
Tatuerade mig! :D
Amanda och jag köpte en himla massa goda saker i Tyskland!
<3
Oskar och jag :3
Bästisi och jag :3
Träffade massa nya grymma vänner på nya skolan!
Linnea, Jag och Ebba :3
Emma och jag :3
Emma, jag och Ebba :3
Linnea och jag :3
Hade massa sne lugg ungefär hela tiden. 
Jag försökte lära mig åka skridskor :3
Snelugg igen!
Jag fyllde 16. :D
Färgade mitt hår rött..
Och klippte hel lugg :3
Fortfarande sne lugg.  
Shoppade en himla massa detta året!
Färgade mitt hår lite röd/lila. 
Fick massa nya favorit låtar, typ "mina områden", "en flicka som är stark" osv :3
Var allmänt knasig.. 
Fixade lite mitt bena igen.. 
Åter igen sne lugg! 
Provade massa skola avslutnings klänningar! 
Hel lugg igen! 
Åkte båt med Melinda från Tyskland och blev sjösjuka! 
Mittbena!
Klippte mitt hår :o 
Whoop? 
Ville ha såhär rött hår..
 
Hehe, lite bilder från året med. Failade är dom också, men det skiter vi i :3

Kommentarer
Postat av: Melinda <3

var du tvungen att ta den enda bilden från Polen där jag var sjösjuk ? Tack <3 Första och enda gången jag varit sjösjuk och det har du självklart på bild och lägger upp på bloggen :) Aja Love U ändå :D

Svar: Haha, jag tyckte den va söt :D Love u 2 :D <3
Fanny

2012-12-16 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0