I have a dream!

Hej vänner!
Har nu kommit hem från en kväll och natt på Öland, grymt kul! 
Först åkte jag på Tommys urnsättning, sen vidare till Kalmar och skolan för att möta Lovisa. Vi tog bussen till Öland vid 4 med Åke, sen gick vi till någonstans och åt pizza i Mörbylånga där vi träffade Oskar och Casper. Sen gick vi för att möta Elias och sen gick vi vidare till Zokker. Där var det först fett tråkigt, men sen kom massa av Lovisas vänenr dit och det blev grymt kul till slut! Så vi såg Pankbankne och Syster Sol. As grymt! Träffade bland annat Oskar, Elias, Hampus, Casper, Rebbi, Cecilia och Frida, sjukt kul att träffa lite nya människor. Jag kände ju bara Lovisa, Oskar, Hampus, Casper och Elias där, så kul att träffa lite nytt folk med :)
 
Bilderna har jag tagit från Oskar facebook så länge eftersom jag inte tog några egna bilder.
 
Men nu ska jag snart åka på julbord med motorklubbens funktionärer. Låter inte alls så kul dock, men vad gör man inte för att få äta? :3
 
Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0