Juldagen!

Hej kompisar!
Juldagen idag då och jag ska snart till min bror och fira lite jul där med hans familj och så. Mysigt. Så äta massa mat, julklappar och mysigt folk. Kan det bli en bättre juldag? Näe. 
Igår satt jag och fjantade mig på skype med Dennis, Ebba, Danne och Victor till typ 2 sen somnade jag .-. Och idag kommer jag inte heller blogga så mycket, och som ni vet så ska jag börja blogga ordentligt i morgon, riktigt ordentligt. Ska även prova en ny foto sak så jag får bättre outfit bilder, hoppas på att det går nu med! 
Jag fick seriöst den bästa body lotionen man kan få, så söt och luktar himla gott :3
 
Men nu ska jag fixa mig igen och ännu en gång idag åka till min bror. 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0