19 Januari.

Hejhej :)
Har ingen idé på rubriker just nu (a
Men idag blev de skola som vanligt, fast Mathilda va sjuk D: Men annars var det helt som vanligt. Hade dum tyska läxa som jag hade glömmt att plugga på och skulle göra det på bussen, men vi blev ifrån åkta igen -.- Vi stog 4 personer och väntade så svängde den första bussen in som va en "expressbuss" och skulle hämta oss så då åkte den andra förbi. vi gick mot "expressbussen" och när vi var nästan framme så åkte den D: Så stog vi där som 4 jävla efterblivna personer D: Så tyskan gick skit dåligt tror jag. Men sak samma (a Sen efter skolan så följde Melinda med mig hem och åkte nyss hem till sig. Så nu sitter jag här och ska in i duschen sen se "Pinochio" (stavning) Så sjukt söt och underbar film (a Hann inte ta någon bild på dagens outfit för jag typ sov för länge och var tvungen att åka till Lydia vid 7 ungefär och tur va väl det, för jag hamnda bakom en dum soppbil som tog upp alla sopptunnor och jag vart tvungen att stanna -.- Annars idag har det inte hänt så mycket roligt. Men ni får en annan bild nu bara för jag hatar inlägg med bara text och ingen bild ;)
Måste säga att jag älskar min tröja (a
Kom nyss på att jag vill "Dip Dye" i mitt hår ju :D
Så sjukt fint :D
Har nu bestämmt när jag ska avfärga mitt hår och färga det igen. Får bli vecka 8 då jag har fått ett barnbidrag till och mamma har fått lön. Ska ju in till Kalmar på Söndag med och shoppa, så hoppas jag får några pengar på Lördag av släkten så jag har lite att shoppa för :D
Ne men nu ska jag bege mig till duschen så skriver kanske mer senare :)
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Signe

sv: Länkar dej nu, i ett inlägg! :D

2012-01-19 @ 20:07:28
URL: http://signeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0