Seriöst !

Hejhej !
Denna dagens uppdatering har varit massa dålig, jag vet det ! Först var det skola, sen förljde jag med Mathilda hem, sen så kom hon till mig och så har vi varit ute tills nu typ. Eller aa jag körde hem henne nu i alla fall. Sen är jag så dum och inet har tagit några bilder idag heller, men det kommer massa i morgon. Känner att jag knappt kan skriva för mina händer är som isbitar, typ går snart av ! Nej, men i morgon SKA jag blogga massa ! JAG LOVAR det !

Men nu ska jag se film, så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha kul att du skriver "massa" istället för "jätte" ;) <3

Älskar så som ditt hår blev efter att du färgade det!

Kram <3

2012-03-28 @ 10:47:02
URL: http://gulletussens.blogg.se/
Postat av: T I F F A N Y

Hejsan! fin blogg, några planer för veckan? :)



Btw, jag har gjort ny design på min blogg så kommentera gärna vad du tycker så skulle jag bli oerhört tacksam! :D

2012-03-28 @ 15:29:57
URL: http://photobytiffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0