Jag ska seriöst döda YouTube!

Ja, precis som rubriken lyder så ska jag döda youTube! För jag skulle ladda upp min video med svaren på frågestunden över natten och jag vaknar och allt är klart! Sen när jag ska titta på det står det "Det här videoklippet har tagits bort för det är för långt" Så jag fick nyss ett litet ultra damp här hemma. Så nu funderar jag på om jag ska svara på dom vanligt eller i en ny video som är kortare, vad tycker ni? Jag ger det en chans till att ladda upp denpå YouTube, men sen skiter jag i det. Videofyme kan man ju bara ladda upp på dom videon är kortare än 10 minuter och min är 17 minuter. Så nu är jag lite arg, men jag ska lugna ner mig genom att äta en Donut :D

Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Sv; Härligt, jo det är bra ! :)



Vad gör du idag?

2012-05-13 @ 13:38:55
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: Zofie Jashari - 17år & förlovad med en 34åring

Sv; Okej, samma här faktiskt ! :)



Händer imon? Kram

2012-05-13 @ 13:54:26
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0