Långhelg nu ju!

Efter att ha titta runt på massa awesome bloggar så ipptäcker jag att det är ju långhelg nu ju! Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra :o Funderar på att åka och shoppa en dag, kankse städa en dag och fixa min mammas morsdags present som kommer bli awesome! Kommer dock inte skriva det här eftersom man vet aldrig om hon ser det :s Men ni kommer definitivt och få se det på morsdag (: Men i alla fall så skulle jag egentligen sitta nere och titta på film med mamma och äta popcorn, men är massa trött så ska snart sova tror jag, ska bara fixa med presenten lite till innan jag somnar (:

Vad ska ni ge era mammor i morsdags present? :'D



Kommentarer
Postat av: Matilda - Hästar & Foto

VI ska åka och handla på morsdag, så jag tänkte bjuda henne på middag :)

2012-05-16 @ 22:00:18
URL: http://mtphotography.blogg.se/
Postat av: mahdis

sv: tack så jätte mycket! din header är sjukt fin!<3haha<33

2012-05-16 @ 22:13:07
URL: http://mahdiskavakeby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0