Vad jag köpte i Berlin/Krakow!

Hey!
Här kommer bilder på det mesta av det jag köpte i Berlin/Krakow :')
Köpte då dom det står "I ♥ Berlin" på i en affär som hette "Belin" för ca 30 kronor för alla.
Ringarna köpte jag i en liten smyckesaffär i Krakow, vet inte vad den heter men ringarna kostade cirka 70-90 kronor för 1. Och örhängena köpte jag i en random affär där allt kostade mellan 1 Euro och 5 Euro, så dom kostade typ 15 kronor.
Armbanden fick jag i en Happpy Meal, men dom är så fina så måste ju visa upp dom. Använder som dagligen faktiskt.
Solglasögon från Cubus som kostade typ 69 kronor tror jag eller kanske 99 kronor, är sämst på sånt.
Shorts från en butik i Berlin som heter Tally Weijl och dom kostade ca 199 kronor. Skulle ha dom på skolavslutningen egentligen.
Linne som jag köpte i en butik i Berlin som heter Colloseum och det kostade ca 140 kronor. Skulle ha denna och shorsten på skolavslutningen egentligen :3
Linne från H&M i Berlin för ca 49 kronor.
Från New Yoker typ 99 kronor.
Också från New Yoker och kostade typ 99 kronor.
Sen köpte jag ett linne till men det är i tvätten ochs en dom byxorna jag hade igår också :')

Kommentarer
Postat av: Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

sv: tackar! :)

2012-05-18 @ 22:53:11
URL: http://sslevis.blogg.se/
Postat av: Tina ♥

Älskar designen! :)<3

2012-05-19 @ 14:40:48
URL: http://lillapandan.blogg.se/
Postat av: Laura

Åh, vilken fin blogg! c;

2012-05-19 @ 14:42:15
URL: http://laurasaario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0