Dagens idrotts outfit!

Hey kompisar!
Vaknade för en stund sen och ska snart åka till bussen och det. Sen skola med himla massa lektioner som jagh måste jonbba hur mycket som helst på, inte kul.. Sen efter skolan ska ju som sagt jag och Ebba in till stan och äta, köpa godis och se nya twilight filmen, mys! Sen kommer föhoppningsvis min mamma och hämtar mig och då åker vi hem! Awesome! :)
Idrotts outfit och så vidare, har idrott första lektionen och hinner inte byta om där (a
Ähäh, Failad lugg och så vidare, men fixar den efter idrotten :3
 
Jag ska se om jag hinner blogga nu under dagen, har som dagt 3 himla viktiga lektioner nu och sen en håltimma, då kan jag blogga :)
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0