Dagens outfit!

Hej kompisar!
Idag är en bra dag. Först skola med två lektioner till 11, sen hem kasnke åka till farmor sen vid 4 ska jag tatuera mig. Ihh! Känner att det kommer göra ont :( 
Linne: BikBok// Byxor: H&M
Dock bytte jag linnet mot en  blå stickad tröja, så detta stämmer ju inte helt, men nästan (a
 
Jag är morgontrött idag och fastnar inte på bild :(
Jag ska försöka göra ett inlägg under skol tiden idag om jag hinner, har nämligen ganska viktiga lektioner idag.. Usch! 
Men sen efter skolan måste jag städa, fota till kompendiet och plugga matte och naturkunskap för jag ska ta tag i skolan och bli duktig osv osv. Eller försöka i alla fall. Sen ska jag åka och tatuera mig. Så om jag inte lägger upp fler inlägg så har jag antagligen dött där eller liknande D:
 
Imorgon är det också skola, en lång dag med. Sen efter det ska jag och Ebba på bio och sen äta mat och kolla lite, mysigt! 
 
Men som sagt, jag bloggar nog i skolan, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0