Bloglovin!

Hey!
Glöm inte att följa mig och min blogg på bloglovin. Om du skriver en kommentar att du följer mig så kommer jag att följa dig också. :)
Follow on Bloglovin 
Bara klicka på denna knapp i detta inlägg eller i menyn vid sidan :)
 
Men nu på tal om annat! Från och med idag/imorgon ska jag starta upp min blogg ordentligt igen! Ska köra igång med vedkans blogg, mer inspirations inlägg, mer shopping, fler bilder från min dag, mer outfit biler. Mer av allt helt enkelt. Ska verkligen "börja om på nytt och satsa allt jag har och kan". Typ så. Jag har tänkt på att om man bloggar på nattstad så hamnar man på toppblogglistan, även om man inte har så många besökare, vilket gör att fler kollar på den, men det finns ju inte på blogg.se, dom har ju till och med tagit bort mest aktiva listan, vilket är jätte dålig för då får inte "så" bloggar chansen att synas lika mycket som alla stroa blogagr som redan har massor med läsare och så. Inte för jag hade räknat med att hamna där, men det är ju kul för då mindre okända bloggarna att få synas lite. Jag tycker att dom borde ha det igen, eller göra en bloggtopplista där man kan välja vilket län man ska kolla i och så kommer det upp bloggar där med mest besökare i tex "kalmar län", sen går det neråt, så alla åtminstone har chansen att få synas. Precis som på nattsatd. Det vore massa bra. Eller jag tycker det i alla fall.
 
Sen nu till en viktig fråga till er! Vad vill NI se mer av i min blogg? Kommer ni inte med förslag så hittar jag väl på något själv :)
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag följer dig redan! :)

Svar: Åh, gulligt :)
Fanny

2012-09-21 @ 17:20:07
URL: http://www.noraslifeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0