~2012~

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Nja, inte direkt. 

Hur har ditt 2012 varit? Bra. Helt ny skola, helt ny klass. Bråk med gamla vänner. 

Största misstaget iår? Det ska jag inte skriva här. Men kanske att jag inte gjorde vad jag ville.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?  Oja, det tror jag verkligen (y

Blev du kär i år? Oja.

Vad är din största framgång 2012? Att jag blivit mer social. Är ett under att jag lyckats komma in så bra i den nya klassen och vågat prata med dom och blivit så bra vänner med vissa av dom på så kort tid. Det är en underbar känsla eftersom jag alltid är så blyg och inte pratar.. 

Bästa köpet? Helt klart min systemkaera! <3

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, subway, bussresor och donken ^^

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Whistle och Perfect two tor jag. 

Vem har du umgåts med mest? Jag vet inte, typ Melinda! Och nu på senaste tiden är det typ Ebba, Melinda och Lovisa! 

Bästa minnet från 2012? Nya klassen, helt klart!

Kysste du någon?  Jao. Det trodde ni inte va!?

Har du haft ett förhållande under 2012?  Nejdå.

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Oja, himla massa!

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Träffat mer folk, fixat upp mina betyg mer, ägnat mer tid åt skolan.

Vad önskar du att du gjort mindre? Sett film.

Favoritprogram på tv? Awkward och friends. 

Största musikaliska upptäckten? Panda da panda, mimikry, pankbanken typ :3

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag tror det :3

Vad gjorde du på din födelsedag? Skola, sen fira lite hemma liksom!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Oja, massa saker!

Vad fick dig att må bra? Vännerna! <3

Vem saknade du?  Morfar, min kusin typ..

De bästa nya människorna du träffade?  Hela ES12A, Danne, Samme, Dennis, Victor, Patric och Malin :3

Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Va dig själv, gör allt jag planerat och skaffa bättre självförtroende då kommer allt gå bättre för mig :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0