100 % Super Glad !

Sho :)
Vaknade idag av att mamma skrek "Fanny, Fanny ! Det snöar" Och jag tittade ut genom fönstret och såg ingen snö, så jag sprang ner till dörren och tittade ut och de snöade och låg snö på backen :D Varav därför jag är så glad :)
Dagen idag annars var väl precis som alla andra. Bara massa extremt tråkiga saker typ. Fick oxå engelska läxa tills imon, vilket menas med ännu mer pluggande -.-'
Däremot som ni kankse ser så har det kommit ny bakgrund och ny blogloving knapp på bloggen, lite mer vintrigare/juligare :)
Ne, men nu ska jag jul städa mitt rum och lyssna på jul musik :)
Skriver troligen mer ikväll, om jag inte somnar innan dess (a
Men först ett par bilder :)
Mitt nya Hello Kitty armband som jag köpte på Gran Canaria :)
Bara för de e lucka 6 kalendern kommer det en bild på min :)
Ne men hejdå nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0