2:a Advent !

Hejhej :)

Har just precis tittat klar på julkalendern (aa Den är bara liiiite bra (a
Idag blev de kalas för Leffe, Dessa och Joakim.  Sen blev de hästen sen sitter jag här då.
Färgade ju håret igår med, skulle färga de rött och svart men allt blev svart ;(
Men aja, blev okej i alla fall.

Imon blire skolan, då vi ska besöka mönsterås gymnasiet -.-
Sen upptäckte jag att vi har 3 prov denna veckan :o  Och jag kan ingenting eftersom jag inte var där förra veckan ;o
Är i Tyska, So, och Svenska ;o Kan inte ett skit !

Men aja.
Bara för jag inte har så många bilder på pappas data så kommer det en som är väldigt gammal :)

Hahah kommer ihåg att jag fulde typ 9 då, och de e min kusin Felix, jag och Jennifer på den :p

Men nu ska jag fixa lite på bloggen, så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0