Dag 7 !

Dag 7 ~ Vilka bloggar jag läser och vad jag tycker om dom.

Jag läser typ bara 4-5 bloggar och det är:

Foki: Älskar hennes blogg ! Dels för hon är en söt thailändare och jag älskar hennes kläder och alla hennes söta saker :) Man kan säga att jag bara älskar hennes blogg, finns inget mer att säga :)

Kissies: Läser hennes blogg för jag vet inte rikitig. Tycker egentligen inte om bloggen eller Kissie överhuve taget, tycker hon är lite, aa hur man nu ska säga vet ja inte. Men gillar henne inte i alla fall. Tycker hon är "patetisk" eller ngt !

Keela: Älskar hennes blogg med. Tycker hon är cool och har underbart snygga kläder och jag är sjukt avensjuk på hennes hår :o Så extremt underbart fint :) Mer än så kommer jag inte på men älskar i alla fall hennes blogg :)

Tilia: Jag tycker hennes blogg är azum helt enkelt. Jag tycker hon har en jätte fint hår, speciellt när det är färgat med grönt i topparna (a
Hon skriver om massa olika saker vilket jag gillar. Hon gör jätte fina headers, den jag har är gjord av henne :)
Jag tycker att alla ska besöka henn NU :D
www.othereyes.blogg.se

De va i princip alla bloggar jag läser för tillfället :)


Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0