Dan Före Julafton :D

Heeej :D
Kom nyss på att det är dagen för julafton idag :D Yäy, sjukt glad även om det inte känns som jul över huve taget D: Så hela morgonen har jag suttit vid granen och försökt lista ut vad jag ska få, men de gick inte så bra. Alla är i kartonger D: Så idag finns der massor att göra, som tillexepmel städa hela mitt rum eftersom ungarna ska vara här imon, fixa hos hästarna, kanske baka marängcupcakes ? (aa Aa, sen finns det säkert massa saker som mamma mäste ha hjälp med -.-
Men idag har jag inte gjort så mkt, fixat lite hos hästarna, tittat på Glee och ska precis just nu börja städa mitt rum då ;)
Jag kom på att jag inte skrivit några "dagens sanning" på tre dagar så då kommer det tre nu :)
"Vid varje jul blir jag som en 5 åring igen typ (a"
"Jag hatar mig själv och mitt utseende"
"Jag vill tapetsera om mitt rum, kul att ha Nalle Puh på väggarna"
Jao men om jag ändå skulle fortsätta med det jag höll på med ?  Och så syntes det lite på mitt hår idag, det hade blivit ljusar så nu är det typ mörkbrunt och inte svart :D
Och såhär ser mina naglar ut idag, dock är det röda inte så noga borttaget så det ser lite aa konstigt ut D: Men sak samma ;)
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0