Femte December TvåTusenElva !

Heej :)
Idag äre bara 19 dagar kvar tills julafton ju :D Längtar redan as mkt dit (a
Dock kom jag på att jag bara köpt 2 julklappar till 2 peroner av cirka massa julklappar till 12 personer D: Ska som tur va till Ullared den 17 med familjen, så då kanske man hittar ngn ? (:
Aja nu ska jag inte prata oom julen för då kommer jag aldrig sluta ;)
Dagen idag va la som vanligt, bara att vi va på mönsteråsgymnasiet halva dagen, blev dock medtvingad till handelsprogramet, vilket jag var sjukt ointrersserad av. Menmen. Sen blev de två vanliga lektioner, Fysik och svenska. Varav svenskan blev kaos för min del (a Har en blåsa i munnen som skaver på tandställningen D: och då bad jag Lena om ett plåster men de funkade inte så jag tog ett tuggummi och slängde plåstret. Sen när jag kommer in i klassrummet och ska sätta mej på stolen, så är det en skruv som sticker ut på undersidan så får den i fingret och får be Lena lite snällt om ett nytt plåster (a
Efter skolan följde Mathilda med hem. Då blev det att titta på Sunes Jul och ätar massa av godis (a Kanske därför jag har ont i magen ? (a Sen åkte hon hem och mamma och jag begav oss till Dennis för att titta på bilder sen han va i Thailand. Blev inte lite smått avensjuk på honom D: Han kom 25 November och har redan bokat ny resa till Kreta i vår D: Men pappa har nu lovat att vi ska till Tyskland på spotlovet :D
Aa, så nu hamnade jag framför datan och ska snart se på julkalendern (a Jag tycker den är lite små söt, särsklit Ing-britt eller charlie eller vad hon nu heter (a
Kom på att såhär mycket har jag nog inte skrivit på länge ju :)
Bara för det så kommer en bild sen Gran Canaria som ni förhoppningsvis inte har sett (aa
Det kom två killar med pappegojor till poolen som man fick hålla i och så tog han kort :) Fick hålla i den röda söta saken och ha en blå på axlen, dock trodde jag att dom skulle äta upp mje D: Men jag överlevde :)
Bara för jag inte har något att göra, eller jag har mkt att göra men skit samma så kommer det en bild till :)
Så jag avslutar detta inlägg med en liten  "egobild" på mej själv (aa
Kom nyss på att jag måste fixa lite julstämmning på bloggen, så har börjat med snön som faller, vilket ni kanske har märkt ? Sen ska Mathilda fixa en header och jag fixa röd bakgrund och en ny julig bloglovinknapp :) Hur tycker ni den ska se ut ? :D
Hejdå och sov gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0