Fjärde Advent

Shosho!
Idag är det ju fjärde advent och 6 dagar kvar till julafton och 1 månad tills jag fyller år :D Yäy :)
Så idag har jag inte gjort så mkt, sovit, sett julkalender och ska strax klä våran fina gran "Sven-Evert" som jag och Mathilda så fint döpte honom till (aa Annars har jag inte gjort ett skit, ska måla naglarna lite julig nu :)
Och för första gången under denna bloggs historia ska jag Hissa och Dissa ;)
Hissa:
Julafton ♥
Att mina naglar börjar bli långa ♥
Att nagellacket i Ullared bara kostar 10 kronor (a
Att det vara är 1 månad tills jag fyller år ♥
Att det bara är 3 dagar kvar i skolan ♥
Dissa:
Att om 1 vecka är julafton slut :(
Att jag biter på mina naglar nu ;(
Att vi bara har 2 och en halv veckas jullov !
Att jag ska till tabdläkaren på Tisdag och missar hemkunskapen ;(
Det var allt jag hade och Hissa och Dissa idag (a
Kommer troligtvis mer nästa vecka (a
A men nu ska jag klä granen då, Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0