Frågestund avslutad !

Här kommer alla svar på alla frågor :)
Fråga:
1. Gillar du Hello Kitty ? HAHA
2. Vill du göra en design åt mig ? HAHA nej men..
Vet inte vad jag ska fråga..

Svar:
1. Självklart gillar jag Hello Kitty, haha :)
2. Jag gör inte mina designer eller header själv utan det gör Tilia åt mej :) Du kanske kan höra med henne ?

Fråga:
Vad brukar du göra på fritiden ? :)

Svar:
Jag brukar va med kompisar, rida, lyssna på musik och shoppa och datan och film såklaart :)

Fråga:
Heej, vad var det som fick dig att börja blogga ? :) och varför är du så söt ? :o

Svar:
Hejsan. Det som fick mej att börja blogga ? Hmm de vet ja inte, tror det va att Tilia hade blogg och jag älskar att läsa andras bloggar och då ville jag med ha en blogg :) SÖT ? Nej de e ja inte så du kan inte få ngt svar.

Fråga:
Hur mkt får du i månadspeng ? Hur länge har du bloggat ? Kan du lägga ut en bild på dej sen du var liten ? :)

Svar:
Jag får 800 i månaden och det är lite av mitt barnbidrag då eftersom mamma sätter in 150 på ett konto :) Jag har bloggat sedan September 2011. Jo visst kan jag lägga ut en bild från när jag va liten, ska bara hitta ett först. Så det kommer att komma inom snar framtid :)

Fråga:
Vad tycker du om mig? ^^ (a) <3

Svar:
Frida, du vet vad jag tycker om dej :) Du är en söt liten unge som jag älskar (a ^^ <3 Saknar dock våra moppelektioner D: <3


Fråga:
Jätte awesome blogg du har! :D

Mina frågor hihi:

♥Vad skulle du ta med dig till en öde ö (välj tre saker)
♥Om du blev kändis vad skulle d vilja vara känd för?
♥Om du fick göra vad du ville en hel dag vad skulle du gjort? :)
Kramisar ^^

Svar:
Aww tack :D

♥ Hmm, min säng, min data och ett kylskåp fyllt med mat kanske :)
♥ Oj, jag vill ju inte bli känd, men om jag fick välja en sak skulle det nog vara för att jag kanske har designat ett smycke tror jag :)
♥ Då skulle jag dra till Tyskland och gå in i den stora Hello Kitty affären som jag ha hört finns där :D


Fråga:
Vad är det för kamera som du har fått ? Är det en systemkamera ? :)

Svar:
De är en Panasonic Lumix så det är inte en systemkamera, men den duger jätte mkt till mej och det lilla som jag fotar till bloggen :)

Fråga:
Vart ifrån köper du dina kläder ? :)

Svar:
Jag köper dom meste på H&M, Gina och sånna ställen, men älskar kläderna från Junkyard, så därifrån köper jag när jag har tillräckligt mkt pengar :)

Fråga:
Hur fixar du ditt hår på morgonen och hur lång tid tar det ? ;P

Svar:
Förrut plattade jag hela håret och tupperade det lite grann, men nu "lockar" jag det med min nya azum "vågtång" från OBH Nordica, och sen tupperar jag det och hårsprayar det. Det tar väl runt 45 minuter till en 1 timme, mitt hår är så tjockt så därför tar det lång tid (a


Fråga:
Vad använder du för smink ?

Svar:
Jag använder puder från Loreal Paris som heter "True Match", Mascara fån Maybeline com heter typ "One by One" tror jag, Ögonbrynspenna från Isadora och en ansiktskräm istället för foundation (stavning) Men använder ibland foundation (stvning) Från Loreal Paris som heter "True Match" :)


Så det var alla frågor dock inte så många men hoppas på fler till nästa gång :D


Kommentarer
Postat av: zana

så fin blogg ! :)

2012-01-06 @ 22:29:53
URL: http://colorsplaash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0