Frågestund :)

Hejhej :)

Tyckte det var dags för en FRÅGESTUND här på bloggen, och ni får fråga vad som helt om vad som helst :) Hade tänkt att frågestunden avslutas på söndag och svaren komemr på måndag :)

 Och alla som besöker måste skriva en fråga innan ni går, bara så ni vet :)

Dock hade jag gjort en fin "skylt" där det står "frågesport" men den finns på min data och jag har pappas data, så jag kunde inte använda den, men "skyltarna" kommer då när svaren kommer också :)

Men nu ska jag fixa lite och plugga i väntan på julkalenderna :)

Hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Gillar du Hello Kitty ? HAHA

2. Vill du göra en design åt mig ? HAHA nej men..

Vet inte vad jag ska fråga..

2011-12-14 @ 18:42:24
URL: http://LifeofJessi.devote.se
Postat av: Jesssi

1. Gillar du Hello Kitty eller ? HAH

2. VILL DU GÖRA EN DESIGN TILL MIG? HAHAHA nej men...

Vet inte vad jag ska fråga o,o

2011-12-14 @ 18:45:25
URL: http://LifeofJessi.devote.se
Postat av: Louise

Vad brukar du göra på fritiden ? :)

2011-12-15 @ 20:00:49
Postat av: Frida

Vad tycker du om mig? ^^ (a) <3

2011-12-19 @ 20:24:08
Postat av: sara

Heej, vad var det som fick dig att börja blogga ? :) och varför är du så söt ? :o

2011-12-23 @ 21:55:58
Postat av: Anna

Hur mkt får du i månadspeng ? Hur länge har du bloggat ? Kan du lägga ut en bild på dej sen du var liten ? :)

2011-12-25 @ 23:02:49
Postat av: Luka

Jätte awesome blogg du har! :D



Mina frågor hihi:



♥Vad skulle du ta med dig till en öde ö (välj tre saker)

♥Om du blev kändis vad skulle d vilja vara känd för?

♥Om du fick göra vad du ville en hel dag vad skulle du gjort? :)

Kramisar ^^

2011-12-25 @ 23:42:54
URL: http://byluka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0