Jul städning pågår !

Helui :)
Precis kommit hem från skolan, och hade tänkt börja städa inför julen, är trotsallt tredje advent på söndag :)
Skolan, var väl bra. Bara att Lydia och jag missade de 4 bussarna till skolan. Först körde en buss förbi och vi trodde det var våran men vi stog och väntade tills vi tröttnade så gick vi hem, och då kommer våran rätta buss, den innan va inte vår buss xD Sen hittade vi en buss vid kvart över 8 istället som skulle ta 58 minuter till skolan, så vi tog den första, men den vi skulle byta till hade redan åkt xD Då va vi fast i Ålem för alla våra föräldrar jobbar ju, men sen kom Lydias jätte snälla farmor och hämtade oss :') Så jag hann precis till tyska provet vilket gick sådär. kunde allt men ändrade mej sen, så fick inte rätt på dom jag hade rätt på innan -.-' Sen hade vi idrottsuppvisning, villket resulterade i VG :) Sen hemkunskap där vi gjorde drömtårta, som blev goood (a Även fast vi åt upp smeten (a
Så ja, nu sitter jag här och ska börja plugga på första världskriget tills imorgon. Funderar även på att beställa hem lite smink ?
Men ni ska få se bild på de jag beställde igår :)
Ne men nu ska jag äta, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0