JULAFTON !

Heeeej :D
Hoppas ni har haft en azum julafton, för det hade jag :D
Det började med att vi vaknade vid 8 och gick till hästarna, sen hem och öppna mina morgonpaket som inehöll en tröja, en kameraväska och en kamera som jag tyckte va asum (a vet inte vad ni andra tycker, menmen :D Sen åt vi frukost och begav oss till Farmor för att äta gröt. Där vi träffade en liten del av släkten på pappas sida. Sen blev det att hämta Billy och Katrin och hem oh fixa lite innan Leffe, Dessa, barnen och Tom och Farmor kom. Då blev det som vanligt Kalle Anka, äta och sen julklappsutdelning då jag fick azum paketer som tex, massa cupcakessaker, kläder, nagellack, smycken, headset, saker till bilen, filmer och en locktång ♥ blev underbart glad av allt jag fick :D Så nu har alla åkt hem så jag passade på att ta datan medans pappa kör hem dom sista (a
Och i morgon inväntas ännu en dag med Leffe, Dessa och barnen hos dom, med mat och julklappar igen :)
Men här kommer några biler från idag med den nya kameran :)
Så här såg då jag ut idag (a
Här är då jag med mina bröder, vet att jag ser konstig ut, men ända bilden som såg nogorlunda bra ut i alla fall (a
Och en sista bild på ungarna hur glada dom blev :)
Vad tyckte ni om bilderna då ? :)
Men nu ska jag ner och äta (a
Hejdå, skriver mer imon :)

Kommentarer
Postat av: Tilia

Vad är det för kamera? :D

2011-12-25 @ 14:54:44
URL: http://othereyes.blogg.se/
Postat av: ehm

Gulligt:)

2011-12-25 @ 23:44:01
URL: http://geraldiigupp.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie - Foto & Design

Smexit cx

2011-12-26 @ 00:21:27
URL: http://annsoe.blogg.se/
Postat av: Billy stenberg

trevlig julafton älskar dej lillasyster

2012-01-10 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0