klar !

Heej :)
Nu har miljönissen åkt hem och jag har hunnit fixa snö, bloglovin knapp och ikon i adressfältet oxå ;) Vet att alla var där innan men de försvann när jag gjorde så man kunde komentera, hoppas man kan det nu med ? Yäy de kunde man :)
Jag tycker ni ska gå in på www.othereyes.blogg.se och rrösta på header till hennes blogg, för det gjorde jag :)
Idag har det väl varit en helt vanlig dag, skolan och sen hem, fick reda på betygen i kemi, engelska och teknik, fick godkännt i alla i alla fall :)
Och i morgon kommer Mathilda hit så vi ska baka pepparkakor ;D
Ne, men nu måste jag verkligen gå ;(
Och så har jag ingen bild just nu, men det kommer imon :)
Hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0