Nej !

Hej :)
Blev bara lite sur när jag upptäckte att jag missade julkalendern idag D: JAg tycker den är så himla azum att jag måste se den varje dag, men får bli på svtplay istället nu :)
Vet ni någon bra julfilm som jag kan ladda ner och se ? Eftersom det inte går att komentera kan ni väl skicka ett mejl till mej på [email protected] istället om ni har ngn bra idé :)
Sen undrar jag oxå vad ni vill ha mer i bloggen ?  Jag kom på ett inlägg jag ska skriva om, men de får bli senare idag, för jag måste fixa en fin bild till det :)  Hade tänkt mej "shoppa smart" eller ngt i den stilen :) Vad tycks om det ? ;)
Ne men nu ska jag ta min cola och börja med bilden :)
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0