Snart Nytt År :)

Heej :)
Yäy, snart är det nytt år :) eller aa imorgon är det de (a
Vaknade i alla fall alledes nyss av att mamma ringer på ringklockan -.-' Men nu sitter jag här och väntar på att Mathilda ska komma i alla fall och stanna över natten :) Så jag orkar inte skriva så mkt mer nu för jag somnar snart (:
Men ni får en ful liten bild bara för det :)
jag menar, "varför vara normal, när man kan vara som mig ?" hahah
Jag har också räknat ut att det bara är 19 dagar till jag fyller år :D Och för första gången någonsin önskar jag mig bara 3 saker :D Fast en resa till Tyskland är väl inte så billigt ? (a
Aa,, men nu ska jag fixa i ordning mej, hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0