Städat hela dagen !

Shosho :)
Precis hemkommen efter att ha hjälpt mormor att städa hemma hos henne :) Så ska börja städa mitt rum och äta och tagga inför den lilla shoppingrundan imon i Kalmar med mamma :) Vet redan avd jag ska köpa (aa haha !
Har även fått upp en ny header som Tilia har gjort :) Vad tycks om den ? :D
Vet fortfarande inte varför man inte kan komentera bloggen, men ska fixa det snart hoppas jag. Imorgon är det redan tredje advent och idag är det bara två veckor kvar till julafton. Hjälp vad tiden går fort och jag älngtar as mkt till julafton och till snön kommer :) Men om en vecka drar jag till Ullared med familjen och Mathilda :)
Ne, men nu ska vi till hästen :)
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0