Ullared !

Shosho :)
Har precis kommit hem från en azum dag i Ullared med mamma, pappa och Mathilda :) Blev mkt saker med hem ;) Och igår hade jag verkligen ingen tid att blogga för Mathilda kom till mej direkt efter skolan. Men nu har jag inte så mkt mer att skriva så här kommer bilder på det jag köpte :)
här är det då lite små saker som tex: Burkar, högtalare, tofsar, nagellack, muffins recept bok, cupcakes burkar. Och Tilia ? Ser du min jätte stora Cupcakes ? Den kosatade 30 kronor och är jätte stor :D
Här ser ni några tröjor som jag köpte och vantar och lite små saker ;)
Mina fina hello kitty ptjamasbyxor :D Och mina högtalare med Musse ;D
Ne men de var typ allt och så löpte jag lite julklappar oxå :)
Men nu ska jag slå in julklapparna för det är ju bara 1 vecka kvar till julafton :D
Hejdå ;D

Kommentarer
Postat av: Elena

Va oå i ullared då:)

2011-12-18 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0