WordFeud !

Shosho !
Sitter här hemma och försöker komma på mitt lösenord till wordfeud, men lyckas inge vidare så gjorde en ny ;)
Har precis ätit pizza med familjen oh ska snart till hästarna, sen blir det att fortsätt julpynta mitt rum som går sakta men fint framåt :) Imorron blir det att åka till Mormor, och på Söndag blir det Kalmar med mamma för att shoppa :)
Dagen idag var väl helt okej, hade So-prov som gick ganska bra tror jag (a Sen på musiken så sjöng jag och Mathilda "Kasper i godislandet" slutade med att jag fick VG i musik :) Sen ville jag ladda ner spel från Market på min mobil men kom inte ihåg lösenordet, så fick ta bort allt från min mobil och de va ju inte bra, menmen, snart är den återställd :)
Upptäckte nyss att det inte går att komentera min blogg D: Vet dock inte varför men jobbar på att hitta en lösning så snart som möjligt.
Men nu ska jag spela lite "Panda VS Ninja" på mobilen, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0