Dag 1: En bild och 10 fakta om mig !

Tjo :)
Nu kommer först utmaningen från 30 dagars utmaningen !
 

Fakta:

♥ Jag heter Fanny Svensson och är 15 år.
♥ Jag älskar färgen Rosa.
♥ Jag har 6 djur, 2 katter, 2 kaniner och 2 hästar.
♥ Jag bor i en liten "stad" som heter Ålem.
♥ Jag är extremt beroende av Thailand och Japan.
♥ Jag älskar mina vänner och familj extremt mkt.
♥ Jag vill flytta till en stor stad med mkt shopping.
♥ Jag vill inget hellre än att resa till Thailand eller Japan just nu.
♥ Mitt största intresse är hästarna och mina kompisar.
♥ Sisst då, jag hatar mitt hår !


Aa nu måste jag verkligen gå D:

Byebye :)


Kommentarer
Postat av: tjaa_alla

du ska "gilla" ditt hår! :D

2011-11-07 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0