Dag 4 !

Dag 4 ~Mina djur genom tiderna.

Jag har haft ganska många djur då, men har inte bild på alla.

Men har haft:
Kaninen Spreckan ~ Fick henne när jag var runt 6, mina andra kaniner fick massa unger, dock var det bara Spreckan som vi sparade. Hon dog för cirka 2 år sedan och blev 8 år. Var en bondkanin.


Kaninen Pappanin ~Fick honom när jag var runt 5 år, fick med kaninen Vitnos massa kaninungar, cirka 24 stycken. Hade honom tills han blev 8 år. Var en bondkanin.

Katten Pyret ~Hon fanns när jag föddes, hon dog för cirka 3 år sedan och blev 15 år. Hon var en bondkatt.

Katten Busen ~Han fanns också när jag föddes och han dog för cirka 1 år sedan och blev 17 år. Han var en Bondkatt.

Katten Ponnie ~En kattunge som bodde hos i cirka 2 månader innan hon sprang bort. Hon var cirka 2-3 månader.
Hon är en vanlig bondkatt.



Katten Bell ~ Min katt som just nu är cirka 11 månader, köpte henne i Februari detta året av min bror.
 Hon är väldigt lik Busen varav hon kallas Busan. hon är en bondkatt med lite siames i sig.


Katten tingeling ~ Syster med Bell så hon är då lika gammal och köptes samtidigt. Hon är en bondkatt med siames i sig.

Kaninen Zelda ~ Hon är cirka 6 månader och köptes i Juli detta året. Hon är en lejonhuvad dvärgkanin.



Kaninen Zonja ~ Syster med Zelda så lika gammal och inköptes samma dag. Hon är en lejonhuvad dvärgkanin.


Kaninen Pluto ~ Köptes när jag var cirka 8 år. Han dog i sommras och blev 7 år. Han var en dvärgvädurs kanin.


Hästen Hälge ~ Köpte honom för 1 år och 6 månader sedan. Han är en shettis och är cirka 9 år.


Hästen Vippe Viper ~ Papps köpte honom till mig den 6 April 2008. Så har haft honom i 3 år och 8 månader Ungefär. Han är en varmblodig travare och är 12 år.


Det var nog alla mina djur, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0