Dag 5 !

Jag hade pricis glömt bort 30-dagasr utmaningen, men kör ett här nu.
Dag 5 ~ Sporter jag har gått på.
Jag har inte gått på så många sporter men det jag har gått på är:
* Fotboll ~ Slutade för jag var för dålig och att vårat lag aldrig vann. spelade i cirka 3-4 år eller ngt om jag inte minns helt fel. Tyckte det var rätt kul i början medn tröttnade för jag var urusel (a
* Ridning ~ Jag började rida på ridskolan Bätteropp när jag gick i början av 5:an och höll på till slutet på 6:an eller 7:an minns inte riktigt. Eller de va nog 7:an för jag fick Vippe i 6:an sen fick jag väl Hälge i 7:an med ? Eller aa jag vet inte riktigt. Har i alla fall ridit sen 5:an. Men slutade där för de var för tråkigt, jag tyckte inte om ridläraren, eller hon var jätte bra och så, men jag fick alltid samma hästar och dom hatade jag (a Så nu rider jag bara hemma på Vippe och lite på Hälge. Hade funderingar på att börja på ridskola igen för att lära mig mer, men det kostade för mycket pengar för mej (a
Har bara bild från ridningen inte från fotbollen eller skyttet (a
* Skytte ~ Jag höll på med skytte från det jag gick i 2:an till 5:an-6:an någon gång typ. Tyckte de va kul i början och kul att åka ut på tävlingar. Jag vann till och med en tävling på Öland. Men sen så såg jag ju ingenting, så jag slutade. Har provat en gång efter det jag slutade och de gick väl sådär. Tycker inte det är så kul längre.
Ja, det var i princip alla jag har gått på och funderar inte på att börja på något annat heller, räcker med hästarna.
Men nu är jag faktisk as trött och vill sova (a
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0