Gymnasiemässa !

Tjo, just precis kommit hem efter gymnasiemässan i Kalamt. Ngn som var där ? :)
Kollade då på hotell och turistprogrammet som jag vill gå på på Jenny, men inget jag fastnade för. Sen åkte eller gick vi till Kagg för att titta på frisörlinjen, den verkade azum menjag gillar inte Kagg. Sist åkte vi till ett ställe där plusgymnasiet fanns och där fastnade jag väldigt mkt för stylingprogrammet och har nu bestämmt att jag ska gå där :D Man får lära sig fixa frisyrer, måla naglarna och sminka :) Det är ju typ bara 3-4 månader tills allt ska skickas in.

Här kommer bilder på mig idag:

Här kommer även en bild på mig och lilla Farmor sen igår ♥

Ganska ljus men Gerd tog een bild samtidigt.

Här kommer i alla fall en före och efterbild på min ögonbryn (a

FÖRE ~ Här syns dom inte äns D:


EFTER ~ Här syns dom lite mer :D Mobba inte min "min" :)

Aja, nu måste jag äta är vrålhungrig (a

Byebye :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0