Hungrig D:

Tjaoo :)

Just nu är jag sjuktligt hungrig D:
Men måste vänta på mamma och pappa sover för dom får damp om jag äter mitt i natten ;D
Men nu när jag har tid så komemr lite bilder ocg annat skit :)

När jag bli trött så går jag verkligen och lägger mej vart som helst (a


Jag har alltid älskat rosettfrisyren, och provade en gång, men har glömt hur jag gjorde (a

Jag älskar min lilla Zelda ♥

Älskar min lilla Zonja med ♥

Aa, där var några bilder ;)
Har inga bra bilder på verken mej eller ngn annan, måste börja ta lite mer bilder från och med måndag känner jag :)

aja, nu ska jag se en Beck sen sova :D
Hejdå :*


Kommentarer
Postat av: Dina

Snygg blogg!:)

2011-11-07 @ 16:32:09
URL: http://thesweetone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0