Fanny Tipsar + "dagens kläder" :)

Aa, nu ska jag tipsa igen men denna gången om de hårprodukter som jag använder :)

Först innan jag plattar håret använder jag: TRES Sammé värmespray, så man inte bränner håret (a
Själv tycker jag det är jätte bra spray :)


Sen eftre jag plattat håret sprayar jag med TES Semmé 24 hour body spray, som är ett jätte bra volymspray som sprayas i hårbottnen, står att den ska användas på blött hår men jag tykcer den funkar lika bra på torrt hår :)

Sen sprayar jag hela håret med hårspray från PROFFS :) Underbart hårspray :)

Och sist använder jag en lotion från GOT2B, luktar underbart gott och hur azum som helst, håret blir lent och mjuk :)


Här kommer en bild på "dagens kläder" :)

Linne: H&M
Jeans: BikBok
Vitt underlinne: H&M
Tofflor: H&M (a

Aja men nu ska jag upp och fixa på mitt rum, men mer kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: Tilia

Omg... Du har de burkarna som jag vill ha :o avis!

2011-10-19 @ 08:08:56
URL: http://othereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0