Hey där :)

Hey :)

Har just nu kommit ut från en lång varm dusch :)
Va på utvecklingsamtal idga med, med Bosse ;o
Haha, men helt okej gick de, bättre än förväntat ;)
Sen när vi upptäckte att JAG hade fått VG på musiken ;o
Jag: Jenny måste vara tondöv ;o
Bosse: Nej, de tror jag inte om Jenny (a

Han fattade ju inte att jag skämtade (a

Aja, nu ska jag ta bort handduken från håret och fixa håret platt igen (a
Och imon ska mamma ringa till frisören och kolla om dom har så man kan ta bort färgen jag har i håret, så ja får den jag hade från början :)
Färgade dock håret i Lördags igen (a
Men det syntes ingen skillnad från innan, så hoppas jag kan få tillbaka min vanliga så jag kan färga de ljusbrunt :)

Men Hejdå så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0