Höst ? :D

Helu :)

Just nu när jag cyklade hem märkte jag att det verkligen börjar bli höst :D Najsigt (:
Jag bara älskar hösten då man får börja klä sig i varmare kläder och tända ljus och ha de allmänt mysigt, hihi (a

Aja, Idag blev de skola som vanligt ;) Ovanligt tråkigt faktiskt (a
Men här kommer i alla fall en bild på "dagens kläder" ;)

Tjociströja: H&M
Linne med Woodoo: Carlings
Svart linne: New Yoker
Jeans: Kommer inte ihåg (a
Ni får ursäkta mitt ansikte, skulle säga ngt till Vilma samtidigt (a

Sen bjuder jag på en bild på mej sen igår (a

Haha, om ni ser så är det två fiskbensfläter (a
Tycker de e sjukt fint med sånna flätor (a

Aja nu måste jag skriva färdigt eller aa börja skriva bokpresentationen tills imon och lyssna på Green Day <3

Juste, tycker ni ska besöka min vän Lydia på www.LydiaStyle.blogg.se helt klart värt att besöka :D

Hejdå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0