I väntan på Muffins :')

Heej :)

Just nu sitter jag och väntar på att muffinsen ska bli klara :)

så under tiden kommer:


Dig själv:

Vad heter du?
Fanny Svensson
Vilket år och datum är du född? 1996 18 Januari
Vad är du för stjärntecken? Stenbock (a
Vad går du i för skola? krungårdsskolan 

Har du någonsin:


Druckit alkohol? Smaka ? (a
Rökt? Nej.
Shoppat? Oja, för många gånger :D
Ätit sushi? Näe
Stått på scen? Hahhahaha Ja xD
Bakat? Oja, just nu tex ;)
Stulit något? näe
Har du någonsin däckat eller varit jättefull? Naje x)
Badat med kläderna på? Alltid :)

Vem:

Saknar du? Många <3
Vill du döda? Hmm, ingen skulle jag tro (a
Rörde dig sist? Jahadu, mamma kanske, när hon tog gafflen x)
Vill du slå? Ingen just nu (:
Skrek du på sist? mamma..
Vill du vara som? Haha ingen anning xD
Sårade dig sist? Inte en anning :)
Vill du bli galet full med? hahahahah, inte vet jag, det tar vi då ;)
Gjorde dig riktigt glad senast? Hmm, Lydia kanske :) 
Fick du sms från senast? Viktoria <3
Ringde dig senast? Mammi (:
Är snyggast på jorden? Hmm, James Maslow kanske (a

Aa, Haha, jag har sjukt tråkigt x)

Aja, just nu längtar jag efter mitt mobilskal och min klocka jag beställde i Tisdags och Onsdags :)

Aja, ska gå nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0