Jag testar :)

Mitt första inlägg där jag testar olika saker.
Nu ska jag säga vad jag tycker om dom hårfärger som jag har andvänt :)



Detta va den senaste som jag använde, tycker den va sådär. Kliade inte i hårbottnen som dom flesta andra gör på mej, men färgen gick ur väldigt snabbt, efter sirka 3 veckor. Bra pris cirka 89 kronor per flaska. Från Garnie Nutrisse.


För ett tag sedan när jag färgade håret svart använde jag en hårfärg från Schwartzkopf. Den var bra och inte särskilt dyr, tror tunt 90 kronor. Kliade på mej i hårbottnen, men färgen i denna svarta satt rätt länge.

I sommras färgade jag håret rött med färg från samma märke som den över. Den va bra men kliade extremt mkt i håret. Färgen höll dock inte alls länge, redan efter den andra tvätten var nästan allt ute.

När jag gick i 7:an färgade jag underhåret lila med Brilliance, den var super bra, och höll väldigt länge och kliande inget alls vad jag minns.

Samtidigt som jag färgade lila färgade jag oxå överhåret svart med Schwartzkopf HerbaShine. En bra hårfär med billigt pris.


De va i princip alla som jag kommer ihåg just nu. Men som det ser ut så tycker jag att hårfärgen från "Brilliance" va den bästa :)


Har ni ngra förslag på vad jag kan testa ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0