Cirka1 år och 51 veckor kvar :D

Heej :) Ja, nu är det bara cirka 1 år och 51 veckor kvar tills jag tar bort min tandställning :D Har dock bara haft den i 1 vecka -.- Haha men aja, tror jag står ut, eller ? :)

Bara för jag "glömmde" plugga på fysiken igår så gick de åt helvete D: Får typ 5/36 rätt om jag räknade fel D: hahahhahaha.
Sen efter skolan va jag som vanligt med Mathilda :D Hehe, blev som vanligt film och chokladmuffins :D Jag bara älskar Timon och Pumba (aa

Imon väntas skola, skoljoggen -.- och sen vidare till Stan :D

Just nu vill jag ha: Trasiga jeans från Melba, Puma vinter skor och en varm mysig vinterjacka (aa

Kommentarer
Postat av: embla

awesome blogg! :c

2011-09-20 @ 15:18:05
URL: http://theemblish.blogg.se/
Postat av: Matilda

lycka till på skoljoggen !!!



.:Louise:. (på gsm)

2011-09-20 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0