Har sjukt tråkigt (a

Namn: Fanny

Piercingar: öronen 
Längd: 175 cm ;)

Skostorlek: 39 (a

Hårfärg: Brunt eller ngt :)

Fräknar: Jao

 

Kär? ja

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Jao ibland (a

Tycker du att du är attraktiv? Neje ;D

Dricker du? Int alkohol

Röker du? Näe D:

Vilket schampo använder du? Ngt grönt som står där inne :P

Vilken parfym använder du? Ngn som jag inte kommer ihåg vad den heter (a

Vad är du rädd för? spindlar, ormar och småkryp D:

Gillar du att tvätta? Näe x)

Gillar du berg- och dalbanor? Näe (:

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Valentines day om jag inte minns fel :)

Filmen du köpte?  Bert (a

Låten du hörde: Elektropop :D

Låten du laddade ner? Min data ville inte det D:

Personen du ringde? Lydde :D

Personen som ringde dig? Melindas pappa xD

TV-program du såg? Öhm, bonde söker fru (a

Person du tänkte på? Jahadu många ;)

 

Favorit...

Låt: Alla med Green day och många andra med :D

Sak att göra: Va med kompisar och hästarna :D

Sport: Ridning och höjdhopp :D

Dryck: Burkcola :D <3

Kläder: Min kläder :D

Film: väldigt många olika :D

Serie: Glee :D
 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Mja

Ljugit för någon? Ja, ganska länge sen tror jag...

Varit i slagsmål? Näe ;D

Träffat någon från internet IRL? Oja :D

 

Antal...

Gånger du varit kär? Oj ingen anning D:

Gånger ditt hjärta brustit? Typ 4 gånger när mina djur dött och min Morfar :'( <3
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen anning

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 15 kanke ? xD

 

Senaste...

Boken du läste? "Ge hit mobilen"

Personen du fick e-mail av? Öhh, en tjej om mina kaniner

Personen du fick brev av? hmm, Philip kanske eller Amanda för typ 4 år sen O.o
 
Personen du fick sms av? Dessa :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår eller ngt :)


Vad har du gjort idag? Skola, kompisar och hästerna :D

Var det kul? Oja :D

Brukar du svära mycket? Hmm aa (a

När stiger du upp på morgonen? 06.00 :D

Vad har du på dig? Rosa mjuisbyxor, blått linne :D

Vad ska du göra ikväll? Datan, tv och sova :D

Använder du hårspray? Jao, varje dag eller ngt :)

Kan du stå på händer? Ingen anning :)

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark eller gillar inte dom men inte Håkan heller ;D

Gillar du ketchup? Bara till pommes, annars ska det inte vara kepchup :D

Är du glad nu? Tror det :D

Var du glad igår? Oja :D

Vad dansar du till? Musik kanske :)

Kan du sjunga? Onej ;D

Spaghetti eller makaroner? Båda :D

Land du vill besöka just nu? Thailand och Japan :D <3

 

 

Jag har sjukligt tråkigt (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0