Kom int på ngn rubrik...

Helu :3

Gissa vad som låg i brevlådan när jag kom hem ? :D
Jo mina underbara plånböcker som pappa köpte till mej :D Jag älskar dom (a

 

vad tycker ni om dom ? :D

hihi
Aja, idag hade vi ju som sagt hemkunskapsläxa och gissa om jag glömde att plugga på den, även om ja sa att jag skulle det igår (a haha, men gick ju bra i alla fall :)

Just nu funderar jag på att beställa massa söta saker från Kawaiidesign :D

Men här kommer en bild från "dagens kläder" ;)

Byxor: Lindex
Tröja, H&M
Strumpor: H&M
Linne: H&M
:D

Men nu måste ja gå och plugga på engelskan, tyskan om so:n -.-'

Aja Hejdå :D

Jag blir glad av komentaraer (aaa

 

 


Kommentarer
Postat av: Elise

Hej vad fin du är <3

2011-09-30 @ 17:28:55
URL: http://elsahorsedjur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Finare med svarta strumpor!

2012-03-11 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0