Älskar!

Detta är lite saker som jag bara älskar :D
Idag har jag varit i skolan, och haft massa lektioner och sen grillade vi på hemkunskapen, eller ja Mathilda grillade och jag stkte potatis. Det blev galet massa gott :) Sen gick jag till min bror och var där tills mamma slutade jobba och sen blev det en tur med hästen. Sen skulle jag då köra bil nu eftersom jag får börja övningsköra idag. Gick väl bra, hade en skrikande, skrattande och arg mamma brevid mig. Kör då på ett ställe där det inte är några bilar utan det är typ en bana där man kan övningsköra. Sen helt random kom det två människor som var ute och gick, fick typ panik och börja skrika "Jag kommer köra på dom som liven" och då började ju självklart mamma och skratta och jag med, men jag körde inte på dom jag var typ 5 meter ifrån :) Sen nu har jag då kommit hem och sitter och äter skorpor och dricker energidryck och TAGGAR MASSA TILL TYSKLAND OCH POLAND :D
Kom på nu att jag måste plugga engelska och tyska nu, Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: william

har aldrig druckit den dära;D är den god??:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om "Rapunzel's Sminkning" som jag har tagit bild på:D

2012-04-24 @ 22:59:02
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0